Osobne financije i održivost
Financijska edukacija i ciljevi održivog razvoja
Kroz program Osobne financije i održivost stvaramo novu generaciju potrošača koji kod donošenja odluka o potrošnji, zaduženju i ulaganjima vode računa o ciljevima održivog razvoja, a posebno želimo doprinijeti: SDG 1 smanjenju siromaštva, SDG 3 kreiranju blagostanja građana, SDG 4 kvalitetnoj edukaciji usmjerenoj usvajanju znanja i vještina građana za bolje upravljanje osobnim financijama, SDG 5 rodnoj ravnopravnosti u razumijevanju i korištenju financijskih usluga, SDG 9 razumijevanju proizvoda, usluga i sigurnosnih implikacija koje je donijela digitalizacija financijskih usluga, SDG 13 zaštiti klime kroz odgovornu potrošnju, ulaganja i financiranje.
Osobne financije i održivost specijalistički je program edukacije iz područja upravljanja osobnim financijama.
Program su osmislili naši stručnjaci u području upravljanja osobnim financijama, bankarstva i energetike.
Sastoji se od upoznavanja Modela 5 Faza Životnog Ciklusa Osobnih Financija u kojima polaznici stječu znanja i vještine koji su im potrebni u pojedinim fazama života kako bi uspješno upravljali svojim osobnim financijama i pripremili se za financijski mirno uploviti u sljedeću životnu fazu.
Kako bi se doprinijelo smanjenju prezaduženosti i boljoj informiranosti građana, posebna pažnja je posvećena financijskim uslugama i relevantnim propisima o zaštiti potrošača i sprječavanju pranja novca.
Posebnost programa je u razumijevanju na koji način kroz svakodnevne odluke o potrošnji, zaduživanje i ulaganja možemo utjecati na glavne ciljeve održivog razvoja.
Namijenjena je osobama koje žele usvojiti znanja i vještine koji su potrebni za uspješno upravljanje osobnim financijama, koje žele saznati kako se zaštititi od specifičnih rizika vezanih za vlastitu imovinu, život, gubitak posla, kreditno zaduženje i dr. rizika, a koji mogu biti značajan izvor financijskog stresa.
Rad u manjim grupama – min. i max. broj polaznika po radionici ograničen
Modul I – Siromaštvo i socijalna isključenost
Modul II – Želje, potrebe i stvaranje blagostanja
Modul III – Kućni budžet
Modul IV – 5 Faza Životnog Ciklusa Osobnih Financija
Modul V – Financijske usluge i zaštita potrošača
Modul VI – Sprječavanje pranja novca i financiranja terorizma
Za tri i više polaznika iz istog poduzeća organiziramo inhouse treninge. Isto tako, prilagođavamo programe Vašim potrebama kako bi vam se sredstva uložena u edukaciju isplatila i osigurala maksimalan povrat. Za uvjete inhouse treninga pošaljite nam upit.
Predavači: Ana Vrbošić i Danijela Princi Grgat
Kroz ovaj seminar će vas voditi predavači koji imaju bogato poslovno iskustvo u bankarskom sektoru u procjeni kreditnog rizika (15+ godina staža u jednoj od vodećih hrvatskih banaka) te značajno iskustvo u donošenje odluka o odobrenju kreditnih proizvoda.
Iskusni predavači pomoći će vam svojim savjetima kako uspješno uspostaviti financijsku ravnotežu i izbjeći financijski stres.
Program
Lokacija
Zagreb
Datum
otvorene prijave
Trajanje
9:00 – 14:00
Cijena
EUR 260
Za inhouse, online, individualne i edukacije izvan Zagreba
cijena na upit
© 2022, PRINCI CONSULTING. Sva prava pridržana
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
CookieLawInfoConsent | 1 year | Records the default button state of the corresponding category & the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
elementor | never | This cookie is used by the website's WordPress theme. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
PH_HPXY_CHECK | session | This cookie is used to save the information about the current session. |
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-kolacici-za-analitiku | 1 year | No description |
cookielawinfo-checkbox-marketinski-kolacici | 1 year | No description |
cookielawinfo-checkbox-neophodni-kolacici | 1 year | No description |
cookielawinfo-checkbox-ostali-kolacici | 1 year | No description |
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
NID | 6 months | NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads. |